Pomoč – pogosto zastavljena vprašanja Vaš program zvestobe
Katera blagovna znamka je na voljo v programu zvestobe OK+ ?
Vaš program zvestobe OK+ združuje blagovni znamki Okaidi in Obaibi. Oglejte si prednosti programa s klikom tukaj.
Kako postati član programa zvestobe OK+?
V program zvestobe se lahko vključite v trgovinah Okaidi. Članstvo na spletnem mestu je samodejno od vašega prvega nakupa.
Kakšne so moje prednosti?
Točke zvestobe : z vsakim nakupom v trgovini ali na spletni strani zbirate točke. Porabljen 1 € je enak 1 točki. Vsakih 25 točk imate na voljo 1 €.
Rojstni dan : prejmite ponudbo presenečenja za rojstni dan vašega otroka ter namige in nasvete za nepozabno rojstnodnevno zabavo.
Rojstvo : ob rojstvu otroka so točke 12 mesecev avtomatsko podvojene na znamki Obaibi.
KAKO PREJMEM SVOJE UGODNOSTI IN OSEBNE PONUDBE?
Vse ponudbe pošiljamo po elektronski pošti. V svojem računu stranke preverite, ali ste privolili v prejemanje takšnih informacij.
(zastavna pravica: https://www.okaidi.si)
Ponudba za otrokov rojstni dan: 45 dni pred rojstnim dnevom vašega otroka boste prejeli naše e-poštno sporočilo s ponudbo presenečenja.
Ponudba za dojenčke: Dan po tem, ko prejmemo informacije o vašem dojenčku, boste samodejno prejeli našo posebno ponudbo pri nakupovanju izdelkov Obaibi za novorojenčke. Ponudba bo veljavna 12 mesecev.
KAKO KORISTITI PONUDBE?
Vse ugodnosti v okviru programa zvestobe OK+ lahko koristite v stacionarnih trgovinah Okaïdi ali na spletni strani www.okaidi.si.
Točke zvestobe: pri nakupu na spletnem mestu lahko pri plačilu uporabite fond razpoložljivih točk. Pri nakupovanju v stacionarnih prodajalnah vas bo prodajalec obvestil o možnosti koriščenja točk.
Ponudba za otroški rojstni dan: pri nakupu na spletni strani vnesite personalizirano kodo, ki jo najdete v e-poštnem sporočilu za rojstni dan ali po prijavi v svoj račun stranke.
Pri nakupu v fizični trgovini pokažite prodajalcu svoj rojstnodnevni e-mail s ponudbo in mu sporočite, da ga želite unovčiti, ali pa prodajalca vprašajte, ali vas čaka rojstnodnevno presenečenje.
Ponudba za novorojenčka : 24 ur po prejemu informacij o vašem otroku se bodo točke samodejno podvojile za vse nakupe izdelkov za novorojenčke Obaibi, na spletni strani in v trgovinah.
Kaj storiti, če ne prejmete ponudb iz programa zvestobe?
Če ne prejemate ponudb v zvezi s programom zvestobe, v svojem uporabniškem računu preverite, ali ste se strinjali s prejemanjem e-pošte. V primeru težav se obrnite na službo za pomoč strankam.
KAKO DOLOČIM KARTICO ZVESTOBE SVOJEMU RAČUNU STRANKE?
Če ste se pridružili programu zvestobe pri Okaïdi, lahko svojo kartico zvestobe povežete s svojim računom na naši spletni strani.
Pri ustvarjanju računa na spletnem mestu morate navesti številko kartice, ime in e-poštni naslov (podatki naj bodo enaki tistim, ki ste jih navedli ob vpisu v program zvestobe v fizični trgovini). Številko svoje kartice zvestobe boste našli na računu ali e-pošti OK+00.
KAKO LAHKO PREVERIM STANJE TOČK?
Vsoto zbranih točk lahko preverite tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun. Točke se zberejo 2-3 dni po nakupih v trgovini ali v 2-3 dneh po pošiljanju vašega spletnega naročila. Pri nakupovanju v trgovini je vaše število točk vidno na dnu računa.
Stanje točk lahko preverite tudi na virtualni kartici zvestobe v telefonu. Kartico lahko namestite preko te strani.
KAKŠEN JE ROK VELJAVNOSTI TOČK?
Vaše točke veljajo 24 mesecev od datuma vašega zadnjega nakupa, ob vsakem naslednjem nakupu pa se njihova veljavnost podaljša za 24 mesecev.
KAKO SE TOČKE ZBIRAJO?
Kot udeleženec programa zvestobe OK+ prejmete točke za nakup vseh naših izdelkov, tudi v času akcije!
Ne velja: nakupi in prodaje izdelkov med dogodki IDTROC. Točke se ne zbirajo pri plačilu z darilno kartico, pri stroških pošiljanja spletnih naročil ali donacijah.
V PRIMERU VPRAŠANJ V ZVEZI S PROGRAMOM ZVESTOBE
Vljudno vas prosimo, da se obrnete neposredno na oddelek za pomoč strankam (https://www.okaidi.si/contactus)
Vse ugodnosti v okviru programa zvestobe OK+ lahko koristite v stacionarnih trgovinah Okaïdi ali na spletni strani www.okaidi.si.
Točke zvestobe: pri nakupu na spletnem mestu lahko pri plačilu uporabite fond razpoložljivih točk. Pri nakupovanju v stacionarnih prodajalnah vas bo prodajalec obvestil o možnosti koriščenja točk.
Ponudba za otroški rojstni dan: pri nakupu na spletni strani vnesite personalizirano kodo, ki jo najdete v e-poštnem sporočilu za rojstni dan ali po prijavi v svoj račun stranke.
Pri nakupu v fizični trgovini pokažite prodajalcu svoj rojstnodnevni e-mail s ponudbo in mu sporočite, da ga želite unovčiti, ali pa prodajalca vprašajte, ali vas čaka rojstnodnevno presenečenje.
Ponudba za novorojenčka : 24 ur po prejemu informacij o vašem otroku se bodo točke samodejno podvojile za vse nakupe izdelkov za novorojenčke Obaibi, na spletni strani in v trgovinah.
Kaj storiti, če ne prejmete ponudb iz programa zvestobe?
Če ne prejemate ponudb v zvezi s programom zvestobe, v svojem uporabniškem računu preverite, ali ste se strinjali s prejemanjem e-pošte. V primeru težav se obrnite na službo za pomoč strankam.
KAKO DOLOČIM KARTICO ZVESTOBE SVOJEMU RAČUNU STRANKE?
Če ste se pridružili programu zvestobe pri Okaïdi, lahko svojo kartico zvestobe povežete s svojim računom na naši spletni strani.
Pri ustvarjanju računa na spletnem mestu morate navesti številko kartice, ime in e-poštni naslov (podatki naj bodo enaki tistim, ki ste jih navedli ob vpisu v program zvestobe v fizični trgovini). Številko svoje kartice zvestobe boste našli na računu ali e-pošti OK+00.
KAKO LAHKO PREVERIM STANJE TOČK?
Vsoto zbranih točk lahko preverite tako, da se prijavite v svoj uporabniški račun. Točke se zberejo 2-3 dni po nakupih v trgovini ali v 2-3 dneh po pošiljanju vašega spletnega naročila. Pri nakupovanju v trgovini je vaše število točk vidno na dnu računa.
Stanje točk lahko preverite tudi na virtualni kartici zvestobe v telefonu. Kartico lahko namestite preko te strani.
KAKŠEN JE ROK VELJAVNOSTI TOČK?
Vaše točke veljajo 24 mesecev od datuma vašega zadnjega nakupa, ob vsakem naslednjem nakupu pa se njihova veljavnost podaljša za 24 mesecev.
KAKO SE TOČKE ZBIRAJO?
Kot udeleženec programa zvestobe OK+ prejmete točke za nakup vseh naših izdelkov, tudi v času akcije!
Ne velja: nakupi in prodaje izdelkov med dogodki IDTROC. Točke se ne zbirajo pri plačilu z darilno kartico, pri stroških pošiljanja spletnih naročil ali donacijah.
V PRIMERU VPRAŠANJ V ZVEZI S PROGRAMOM ZVESTOBE
Vljudno vas prosimo, da se obrnete neposredno na oddelek za pomoč strankam (https://www.okaidi.si/contactus)