Splošni pogoji OKAIDI za prodajo
Datum zadnje posodobitve: 02.11.2020 v Roubaixu |
POVZETEK:
- 1) Predmet
- 2) Izdelki
- 3) Cena
- 4) Naročilo
- 5) Plačilo
- 6) Varnost plačila - goljufija
- 7) Stroški prevoza, pogoji in roki za dostavo
- 8) Pravica do odstopa
- 9) Varstvo osebnih podatkov
- 10) Piškotki
- 11) Intelektualna lastnina
- 12) Odgovornost
- 13) Zakonito jamstvo
- 14) Mnenja strank
- 15) Celovitost
- 16) Trajanje
- 17) Pravo, ki se uporablja - spori
- 18) PROGRAM ZVESTOBE IDKIDS FAMILY
Ti splošni pogoji prodaje so sklenjeni med:
Družbo SAS OKAIDI z osnovnim kapitalom 2 928 240 €
162 Boulevard de Fourmies
59100 Roubaix
vpisano v poslovni register v Lille Métropole pod št. 398 110 445
v nadaljevanju: družba OKAIDI
in
Tinkal d.o.o. z osnovnim kapitalom 300 000€
Ulica Jelenčevih 67
2341 Limbuš
vpisano v poslovni register z dne 19.2.2008 pod številko Srg 2008/10043
in
vsako fizično osebo, ki obišče in/ali želi izvesti nakup na spletnem mestu www.okaidi.si
v nadaljevanju: uporabnik
V teh pogojih so opredeljeni pogoji prodaje na daljavo med družbo OKAIDI in uporabnikom od naročila do plačila in dostave. Urejajo vse potrebne korake za naročanje in zagotavljajo spremljanje naročila med pogodbenima strankama.
vsako fizično osebo, ki obišče in/ali želi izvesti nakup na spletnem mestu www.okaidi.si.
Uporabnik izjavlja, da:
- je sposoben skleniti to pogodbo,
- izdelkov ne bo kupoval z namenom preprodaje,
- ni trgovec.
Izdelki, ki jih prodaja družba OKAIDI, so tisti, ki so prikazani na spletnem mestu www.okaidi.si na dan, ko ga obišče uporabnik. Izdelki se prodajajo v okviru razpoložljivih zalog.
Uporabnik naj si poleg fotografij, ki prikazujejo izdelke, prebere opis vsakega izdelka, da se seznani z njegovimi značilnostmi.
Družba OKAIDI se zavezuje h kar najbolj verodostojnemu prikazovanju izdelkov. Ne glede na to pa ni mogoče povsem izključiti rahlega razhajanja v videzu.
Darilne kartice ni mogoče kupiti na spletnem mestu www.okaidi.si, ampak izključno v trgovinah OKAIDI v Sloveniji.
Cene so prikazane v EUR in zajemajo vse davke, tudi DDV, ne vključujejo pa stroškov dostave, ki jih plača uporabnik, če ni določeno drugače. Stroški dostave so navedeni ob oddaji naročila in so določeni v skladu s členom 7.
Prikazane cene upoštevajo DDV, ki velja na dan naročila. Če se stopnja davka spremeni, se sprememba lahko odrazi v ceni izdelkov brez predhodne seznanitve uporabnika.
Družba OKAIDI si pridržuje pravico, da cene kadar koli spremeni. Izdelki se obračunajo na podlagi cen v času registracije nakupa.
Vsako naročilo velja kot izrecno in nepreklicno strinjanje s ceno in opisom izdelkov za prodajo. Vsako izpodbijanje v zvezi s tem je mogoče v okviru morebitne zamenjave in spodaj navedenih jamstev.
Uporabnik izdelke, ki jih želi naročiti, izbere tako, da klikne polje "dodaj v košarico". Izbrani izdelki se nato prikažejo v zavihku "košarica".
Uporabnik lahko nato v navedenem zavihku preveri podatke o svojem naročilu (npr. izdelke, količine, cene, velikosti, brave).
Uporabnik ima v tej fazi več možnosti
- Če ima uporabnik promocijsko kodo, jo vnese tako, da pred potrditvijo košarice označi polje "imam promocijsko kodo".
- Če uporabnik še ni prijavljen v uporabniški račun, bo pozvan k prijavi ali k temu, da si račun ustvari pred potrditvijo košarice.
- Če uporabnik še ni včlanjen v program zvestobe, se lahko včlani pred potrditvijo košarice.
Po potrditvi in/ali spremembi podatkov lahko uporabnik naročilo nadaljuje s klikom na "Izbira dostave".
Uporabnik ustvari uporabniški račun tako, da izpolni obrazec z navedbo naslednjih obveznih podatkov: naziv, priimek, ime, e-naslov, poštni naslov.
Če želi uporabnik izvedeti, na kakšen način se navedeni podatki obdelujejo, si lahko prebere razdelek "Osebni podatki"..
Uporabnik se lahko po želji pri naslednjih obiskih z identifikacijskimi podatki (e-naslov in geslo) znova prijavi v račun.
Po potrditvi uporabnik navede želeni način dostave v skladu s členom 6 teh splošnih pogojev prodaje.
Nato uporabnik izbere plačilno sredstvo v skladu s členom 5 teh splošnih pogojev prodaje. Da se uporabniku omogoči vrnitev na naročilo pred dokončno potrditvijo, je družba OKAIDI ustvarila zaslone za potrditev in sprejem. Naročilo je dokončno registrirano šele po zadnji potrditvi na zaslonu za plačilo naročila (z bančno kartico ali z računa Paypal). Naročilo se šteje za nepreklicno po zadnjem klikom za sprejem.
Prvo e-poštno sporočilo s povzetkom uporabnikove izbire in naročenih izdelkov se pošlje ob potrditvi plačila naročila. Drugo e-poštno sporočilo s povzetkom odpremljenih in obračunanih izdelkov se pošlje ob odpremi naročila.
V tem e-poštnem sporočilu se torej kupcu posredno sporoči, da izdelek ni na voljo. Naročilo nerazpoložljivega izdelka ali izdelkov se samodejno razveljavi. Za nerazpoložljive izdelke bančna ali zasebna kartica ne bo bremenjena.
Uporabnik lahko po potrditvi naročila na spletnem mestu ves čas spremlja njegovo obdelavo. Takrat naročila ni več mogoče spremeniti (izdelka, količine, načina dostave itd.)
Uporabnik to storitev uporabi tako, da se prijavi v račun na spletnem mestu in obišče razdelek "spremljanje naročila":
- Naročilo je registrirano: plačilo z bančno kartico je potrjeno.
- Naročilo je v pripravi: naročilo je v pripravi v naših skladiščih.
- Naročilo je odpremljeno: naročilo je bilo na izbrani način dostave dostavljeno in vas čaka na prevzemnem mestu, ki ste ga izbrali pri naročilu (imate številko za sledenje naročilu, da spremljate potek).
Za več informacij o oddaji, spremljanju ali izvršitvi naročila, vprašanja o rokih za dostavo, pogojih uveljavljanja pravice do odstopa ali vsa druga vprašanja se lahko uporabnik obrne na družbo OKAIDI s kontaktne strani spletnega mesta: tukaj.
Naročilo, oddano na spletnem mestu www.okaidi.si, se lahko plača z bančno kartico. Sprejemamo:
-
Račun Paypal: Paypal je sredstvo za preprosto, hitro in varno plačevanje spletnih nakupov brez vnosa bančnih podatkov. Uporabnik lahko varno plača tudi z nalogom za bremenitev Paypala
-
Ugodnost za zvestobo: če je veljaven (npr. datum poteka in minimalni znesek nakupa), je bon za zvestobo sprejemljivo plačilno sredstvo za enkratno uporabo. Uporabnik lahko dodatno plačilo poravna z bančno kartico ali darilno kartico. To plačilno sredstvo pa je mogoče uporabiti samo, če dejansko imate bon za zvestobo (razdelek o programu zvestobe)
Uporabniški račun se bremeni šele po dejanski odpremi izdelkov. Potrdilo o dostavi je v paketu z naročenim izdelkom. Uporabnik, ki je izvedel naročilo, ima možnost natisa računa s spletnega mesta v ustreznem razdelku za spremljanje naročila.
Družba OKAIDI za zaščito plačil uporablja storitev za varna plačila HiPay. Bančni podatki so šifrirani (varnostni standard SSL) in zato na spletu niso vidni. Plačilni vmesnik Sogenactif uporablja tehnologijo 3D secure. Gre za sistem, ki sta ga razvila izdajatelja bančnih kartic Visa in MasterCard za preverjanje pristnosti imetnikov bančnih kartic in s tem preprečevanje goljufij. Pri sistemu 3D secure mora imetnik kartice poleg številke, datuma veljavnosti in kriptograma potrditi pristnost na vmesniku svoje banke, kamor je samodejno preusmerjen, in tam vnesti šifro ali osebni podatek, ki mu ga je banka pred tem poslala. Banka bo po potrditvi pristnosti avtorizirala ali zavrnila transakcijo imetnika.
Uporabnik je opozorjen, da je goljufija s plačilno kartico kaznivo dejanje, ki se kaznuje po členu L.163-3 Monetarnega in finančnega zakonika:
"Z zaporno kaznijo sedmih let in globo v višini 750 000 EUR se kaznuje oseba, ki:
"prenaredi ali ponaredi ček ali drug instrument iz člena L. 133-4;
zavestno uporabi ali poskusi uporabiti ček ali drug instrument iz člena L. 133-4, ki je prenarejen ali ponarejen;
7.1: različni načini dostave
Domov (Pošta Slovenije)
Posebnosti vsakega načina dostave iz zgornje tabele so na voljo na spletnem mestu www.okaidi.si v razdelku "Dostava". Hitra dostava na dom se lahko začasno prekine ob konicah.
Člen 7.2: rok za obdelavo in dostavo
Razen v primeru višje sile veljajo spodaj navedeni roki za dostavo, v okviru razpoložljivih zalog. Družba OKAIDI ni odgovorna za zamudo pri dostavi, ne glede na razlog. Zato uporabnik od družbe OKAIDI ne more zahtevati nobene odškodnine.
Če družba OKAIDI krši svojo obveznost dostave na določen datum ali po poteku navedenega roka, ali če privzeto ne dostavi v tridesetih dneh po sklenitvi pogodbe, lahko uporabnik odpove naročilo s priporočenim dopisom s povratnico, naslovljenim na družbo OKAIDI, v skladu s členom L. 216-2 Zakonika o potrošnji. Poleg tega so lahko roki za obdelavo naročila daljši v času razprodaj, promocij ali zasebnih prodaj zaradi velikega števila naročil v teh obdobjih.
Uporabnik po izbiri načina dostave navede ali izbere naslov, na katerega se naročilo dostavi. Tega naslova po potrditvi naročila ni mogoče spremeniti.
7.3 Prenos tveganja in posebni primeri
Družba OKAIDI OBAIBI nadzira izključno dostave, ki jih izvajajo člani njene mreže. Pri tem se tveganje izgube ali poškodovanja blaga prenese na potrošnika ob dostavi blaga na njegov izbrani naslov ob oddaji naročila. Če potrošnik pooblasti tretjo osebo, da prevzame blago na prevzemnem kraju, določenem v naročilu, in ga prenese na drug kraj, se družba OKAIDI OBAIBI razbremeni vsakršnega tveganja za izgubo in poškodovanje blaga, ki ga dostavi ta tretja oseba. Poleg tega družba OKAIDI OBAIBI v tem okviru ne odgovarja za neskladnost blaga z zakonodajo in standardi, ki veljajo v državah, kjer je predvidena navedena dostava in niso na uradnem seznamu držav za distribucijo blaga družbe OKAIDI OBAIBI.
8.1: informacije o pravici uporabnika do odpovedi
Uporabnik lahko pravico do odpovedi uveljavlja 30 dni po prejemu izdelka.
Ta rok je daljši in odstopa od 14-dnevnega roka iz člena L. 212-20-12 Zakonika o potrošnji. Zamenjava ali vračilo denarja je možno samo za nenošene, neoprane izdelke z etiketami in v izvirni embalaži
Poleg tega v skladu s členom L. 221-18 Zakonika o potrošnji zamenjava ali vračilo denarja ni dopustna za higienske izdelke, kopalne plašče, kopalke in spodnje perilo.
8.2 Vračila in zamenjave
Uporabnik lahko, potem ko uveljavi pravico do odpovedi člen 8.1 ali v primeru ugotovitve neskladnosti ali napake naročenih izdelkov člen 13, vrne naročene izdelke na naslednji način:
Z vrnitvijo, v skladu s splošnimi pogoji prodaje, obrazca za odpoved, ki ga je družba OKAIDI dala na voljo na tem naslovu: kliknite tukaj.
Ali z izpolnitvijo obrazca za odpoved, ki se mu pošlje v elektronski obliki v prilogi k njegovi naročilnici.
Ali pa tako, da se družbi OKAIDI pošlje kakršna koli druga izjava, iz katere nedvoumno izhaja volja po odpovedi, in sicer po pošti na ta naslov:
Trgovina Okaidi
Mariborska cesta 100
3000 Ceje
Navedena izjava je lahko oblikovana tako:
S to odpovedjo (*) vas obveščam(o) (*) o odpovedi pogodbe o prodaji spodnjega blaga (*)
Naročeno dne (*)/prejeto dne (*)
Številka naročila (*)
Ime(-na) potrošnika(-ov)
Naslov potrošnika(-ov)
Podpis potrošnika(-ov) (samo v primeru pošiljanja papirnega obrazca)
Datum
Obrazcu je treba priložiti izdelke, ki jih uporabnik vrača.
Družba OKAIDI SAS kot upravljavec zbira obvezne osebne podatke, ki so označeni z zvezdico. Zbrani podatki so potrebni za obdelavo, spremljanje in dostavo vašega naročila ter pripravo računov. Na drugi strani pa so lahko ti podatki potrebni za pošiljanje ponudb, novic ali prilagojenih oglasov, vendar samo ob privolitvi. Lahko so potrebni tudi za upravljanje vaše včlanitve v program zvestobe Okaidi. Uporabijo se lahko za izvedbo statističnih analiz.
Družba OKAIDI SAS zagotavlja, da je sprejela vse potrebne ukrepe v skladu z veljavno zakonodajo, s katerimi zagotavlja varstvo, zaupnost in zaščito vaših osebnih podatkov.
V skladu z Zakonom o informatiki in svoboščinah z dne 6. januarja 1978 in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR) z dne 14. aprila 2016 imate pravico do dostopa, vnaprejšnjih usmeritev, popravka, ugovora, izbrisa, prenosa ali omejitve obdelave podatkov, ki se nanašajo na vas. Svoje pravice lahko uveljavljate tako, da pišete družbi OKAIDI
Service clients : ali prek našega kontaktnega obrazca.
Upoštevajte, da bo lahko naša služba za podporo strankam v okviru uveljavljanja pravic vlagatelja preverila identiteto navedenih zahtev, pri čemer bo morda zahtevala kopijo veljavnega osebnega dokumenta.
Uporabnik si lahko več informacij o svojih pravicah, uporabi in varstvu navedenih podatkov prebere v razdelku o osebnih podatkih.
10) Cookies
Pri obisku spletnega mesta www.okaidi.si se na računalnik, mobilni telefon ali tablični računalnik uporabnika naložijo piškotki
Kaj je piškotek? Piškotek je besedilna datoteka, ki se naloži ob obisku spletnega mesta ali ogledu oglasa. Namenjen je zbiranju podatkov o vašem brskanju in pošiljanju prilagojenih storitev v vašo napravo zaradi izboljšanja vaše brskalne izkušnje. Zato med drugim uporabljamo piškotke, da vas na primer identificiramo pri prijavi v račun.
Uporabnik si lahko več o uporabi in upravljanju piškotkov prebere v razdelku o piškotkih.
11) Intelektualna lastnina
Vsi elementi spletnega mesta družbe OKAIDI, vidni in zvočni, so zaščiteni z avtorsko pravico in znamkami. So izključna lastnina družbe OKAIDI.
Celotno spletno mesto je varovano po francoskem in mednarodnem pravu v zvezi z intelektualno lastnino. Vse pravice reprodukcije so pridržane.
Besedil na straneh tega spletnega mesta v skladu z zakonikom o intelektualni lastnini brez izrecnega predhodnega dovoljenja družbe OKAIDI ni dovoljeno v celoti niti deloma predstavljati ali reproducirati na nobenem nosilcu. Tudi znamke, trgovska imena in logotipi na tem spletnem mestu so zaščiteni. Prepovedana je celotna ali delna reprodukcija na podlagi elementov s spletnega mesta.
Uporabnik, ki ima osebno spletno mesto in želi zaradi osebne uporabe na svoje spletno mesto namestiti povezavo za neposredno preusmeritev na domačo stran znamke OKAIDI, morda za to obvezno pridobiti dovoljenje družbe OKAIDI. Vsaka druga povezava (med drugim z uporabo tehnike framinga ali in-line linkinga) je prepovedana.
12) Odgovornost
Družba OKAIDI je odgovorna za ustrezno izpolnjevanje obveznosti na podlagi teh splošnih pogojev prodaje.
Družba OKAIDI pa ni odgovorna za popolno ali delno neizpolnjevanje svojih obveznosti na podlagi te pogodbe, če je neizpolnjevanje posledica dejanj uporabnika ali višje sile (člen 1218 Civilnega zakonika).
Družba OKAIDI ni odgovorna za težave ali škodo pri uporabi interneta, med drugim prekinitev storitve, zunanji vdor ali informacijski virus, niti za višjo silo, v skladu s sodno prakso.
V primeru višje sile se stranki v najkrajšem času posvetujeta o podrobnostih obdelave naročila.
Če prekinitev zaradi višje sile traja več kot en (1) mesec, sta stranki prosti medsebojnih obveznosti. Družba OKAIDI po potrebi v najkrajšem času povrne uporabniku vrednost naročila
13) Zakonito jamstvo
Uporabniku se zagotavlja jamstvo za skrite napake in skladnost v skladu z določbami členov od 1642 do 1649 Civilnega zakonika in členov od L. 217-4 do L. 217-14 Zakonika o potrošnji, na podlagi katerega lahko sodno uveljavlja povračilo škode ali nadomestitev blaga, če to ni mogoče, pa do odpovedi ali znižanja cene.
13.1 Pravno jamstvo skladnosti
Člen L. 217-14 Zakonika o potrošnji
"Prodajalec dobavi blago v skladu s pogodbo in odgovarja za napake glede skladnosti v času dostave.
Prav tako odgovarja za napake glede skladnosti zaradi embalaže, navodil za montažo ali namestitev, če jo je prevzel s pogodbo ali je bila izvedena v okviru njegove odgovornosti"
Člen L. 217-5 Zakonika o potrošnji
"Blago je skladno s pogodbo, če:
1. je primerno za uporabo, ki se običajno pričakuje za tako blago in, odvisno od primera:
- ustreza opisu prodajalca in ima značilnosti, ki jih le-ta predstavi kupcu v obliki vzorca ali modela;
- ima značilnosti, ki jih kupec lahko upravičeno pričakuje na podlagi javnih izjav prodajalca, proizvajalca ali njegovega zastopnika, med drugim pri oglaševanju ali etiketiranju
2. ima značilnosti, opredeljene po dogovoru med strankami, ali ki so značilne za posebno uporabo, ki jo želi kupec, ter se jih prodajalec zaveda in jih sprejema
Člen L. 217-9 Zakonika o potrošnji
"V primeru neskladnosti ima kupec na voljo popravilo ali nadomestitev blaga."
Vendar prodajalec lahko odkloni ravnanje po izbiri kupca, če ta izbira pomeni očitno nesorazmerne stroške glede na druge možnosti ob upoštevanju vrednosti blaga ali obsega napake. Zato mora, če ni nemogoče, postopati na način, ki ga izbere prodajalec.
Člen L. 217-11 Zakonika o potrošnji
"Uporaba določb členov L. 217-9 in L. 217-10 ne sme povzročiti stroškov prodajalcu"
Člen L. 217-12 Zakonika o potrošnji
"Ukrepanje zaradi neskladnosti zastara v dveh letih od dostave blaga".
13.2 Pravno jamstvo zoper skrite napake
"Prodajalec jamči za skrite napake prodane stvari, zaradi katerih je neprimerna za uporabo, za katero je namenjena, ali ki tako ovirajo tako uporabo, da se kupec z njo ne strinja, ali je zaradi tega brez vrednosti, če je zanje vedel".
Člen 1643 Civilnega zakonika
Za skrite napake je odgovoren tudi, če zanje ni vedel, razen če ni bilo določeno, da v tem primeru jamstva ni.
Člen 1644
V primeru členov 1641 in 1643
ima kupec na izbiro, da stvar vrne in se mu kupnina povrne, ali da stvar obdrži in se mu povrne del kupnine. Člen 1648, prvi odstavek, Civilnega zakonika "Kupec mora zaradi napak ukrepati v dveh letih odkar je napake odkril".
Pogoji za uporabo storitve za uporabnike
Družba Okaidi dovoljuje uporabniku, da odda mnenje o kupljenem izdelku. To mnenje se prikaže pri opisu zadevnega izdelka in ostane vidno drugim obiskovalcem ves čas prodaje navedenega izdelka. Mnenja so privzeto prikazana po kronološkem vrstnem redu. Mnenje vsebuje datum izkušnje uporabnika, ki je oddal mnenje, v njem pa je naveden datum izkušnje uporabnika.
Uporabnik, ki želi oddati mnenje o enem ali več izdelkih, se mora pri družbi Okaidi identificirati, zato mora imeti podatke za prijavo Okaidi, da lahko pripravi in odda svoje mnenje o izdelku. Poleg tega lahko mnenje o izdelku odda samo polnoletna oseba. Zaradi preglednosti vsa mnenja uporabnikov neodvisno bere in moderira naš partner Bazaarvoice, certificiran s strani AFNOR. Pojasniti je treba, da se vsebina glede značilnosti izdelka objavi. Izvzeta so zlasti mnenja, katerih vsebina se nanaša na:
Naročilo in njegovo spremljanje (dostava, zamenjava, vračilo, vračilo denarja...).
Tehnične težave na spletnem mestu.
Primerjavo z drugimi prodajnimi mesti, zlasti konkurenčnimi.
Vsa vprašanja (zaprosilo za partnerstvo, kontakt dobaviteljev...), ki niso povezana z značilnostmi izdelka.
vse, kar je v nasprotju z javnim redom in moralo.
Karkoli je mogoče razlagati kot žalitev ali obrekovanje zoper avtorja ali katero koli drugo fizično ali pravno osebo.
Reklamacijo glede varnosti izdelkov (ta mnenja bo sistematsko obravnavala naša služba za podporo strankam).
Zato družba OKAIDI:
lahko po prosti presoji obdrži mnenje na svoji spletni strani ali ga odstrani in pri tem navede razloge za to
ni zavezan objaviti mnenja uporabnika niti uporabniku plačati nadomestila za neobjavo mnenja, ker je objava in ohranitev mnenja prosta izbira družbe OKAIDI. Kljub temu pa bo uporabnik v primeru zavrnitve ustrezno seznanjen z razlogi za zavrnitev.
Uporabnik izrecno izjavlja in soglaša, da z uporabo obrazca za mnenja strank zaradi oddaje mnenja o izdelku Okaidi na družbo Okaidi prenaša pravice do reprodukcije, prilagoditve in razširjanja tega mnenja na spletnem mestu znamke Okaidi ali na katerem koli komunikacijskem nosilcu po prosti izbiri družbe Okaidi.
Poleg tega je treba pojasniti, da si družba Okaidi pridržuje pravico, da poleg mnenja uporabnika kot takega razširja vse informacije, ki jih je uporabnik vnesel in/ali potrdil ob oddaji mnenja.
Uporabnik bo morda moral pri pripravi in potrditvi mnenja vnesti in/ali potrditi nekatere osebne podatke. Pojasniti je treba, da se ti zbrani podatki ne bomo uporabljali za poslovne namene.
Zbrani podatki so namreč potrebni za to, da lahko družba Okaidi jamči za resnost mnenj in zaradi izboljšanja storitev, ki jih družba Okaidi zagotavlja svojim strankam.
Nazadnje imate v skladu z veljavno zakonodajo tudi pravico do dostopa, dajanja vnaprejšnjih navodil, popravka in ugovora zoper obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo na vas. Zadostuje, če nam pišete na:
ali prek našega kontaktnega obrazca ali kliknite tukaj
z navedbo priimka, imena, e-naslova ter priloženo kopijo osebnega dokumenta. V skladu z veljavno zakonodajo mora biti vaša vloga podpisana, priložena ji mora biti tudi fotokopija osebnega dokumenta z vašim podpisom in naslovom, na katerega naj vam pošljemo odgovor.
Uporabnik svoje osebne podatke pregleduje ali spreminja tudi v svojem računu. Za več informacij o vaših osebnih podatkih lahko obiščete razdelek "osebni podatki".
Če bi bila katera od določb te pogodbe nična zaradi spremembe zakonov ali drugih predpisov ali sodne odločbe, to ne vpliva na veljavnost in spoštovanje teh splošnih pogojev prodaje.
Ti pogoji veljajo ves čas trajanja spletnih storitev družbe OKAIDI.
Za te splošne pogoje prodaje se uporablja francosko pravo.
Spori glede veljavnosti, razlage, izvrševanja ali prenehanja veljavnosti teh splošnih pogojev prodaje se predložijo v reševanje pristojnim francoskim sodiščem, ne glede na to, ali je toženih strank več in/ali gre za garancijski zahtevek, tudi v primeru nujnih postopkov ali postopkov za izdajo začasnih odredb ali na podlagi tožbe. Za spor je pristojno sodišče po kraju tožene stranke.
Poleg tega ima stranka v skladu z določbami Zakonika o potrošnji pravico do brezplačne mediacije, ki jo predlaga družba OKAIDI, če tak spor ni bil rešen v okviru predhodne reklamacije neposredno s službo družbe OKAIDI za podporo strankam.
Mediatorul "dreptului de consum” astfel propus este "CM2C". Acest dispozitiv de mediere poate fi accesat:
- Electronic: cm2c@cm2c.net
- Prin poștă : CM2C, 14 rue Saint Jean, 75017 Paris
Družba OKAIDI SAS vas v skladu z Uredbo št. 524/2013 obvešča o obstoju evropske spletne platforme za reševanje sporov med trgovci in potrošniki: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
SPLOŠNI POGOJI UPORABE SLOVENSKEGA PROGRAMA ZVESTOBE OD 1. 5. 2022
Različica, ki je bila spremenjena 02.11.2022 v Roubaixu